دستگاه چاپ روی نایلون و انواع آن

چاپ روی نایلون فروشگاهی و پلاستیک تبلیغاتی با دستگاه چاپ سیلک انجام میشود که برای چاپ روی مشماع , پلاستیک , تی شرت , لباس و پارچه , جعبه , برد مدار چاپی , شیشه و چوب و شال و روسری کاربرد دارد این دستگاه همان دستگاه چاپ روی نایلون است که در انواع دستی و اتوماتیک تولید میشود. دستگاه چاپ سیلک  علاوه بر چاپ نایلون تبلیغاتی می تواند روی تیشرت , لباس , جعبه پیتزا و جعبه شیرینی , برد مدار چاپی , ساک دستی , پرچم , شیشه و همه سطوح صاف و مسطحی که رنگ پذیر باشند چاپ بزند. با چاپ سیلک میتوان چاپ آرم , نوشته وعکس و تبلیغات را روی نایلون و مشماع و تی شرت انجام داد این شغل بسیار پردرآمد و کم هزینه است و برای راه اندازی شغل کوچک و زودبازده مناسب است.

قیمت دستگاه چاپ روی نایلون تبلیغاتی که چاپ روی تیشرت و لباس و پارچه را هم انجام میدهد از 850 هزار تومان شروع میشود این دستگاه با لامپ های یووی مخصوص چاپ ژاپنی عرضه میگردد

حتما دقت کنید که لامپ های دستگاه چاپ از نوع یووی و ژاپنی باشد لامپ یووی مانند لامپ مهتابی سفید است اما روی آن کلمه Black Light حک شده که نشانه لامپ یووی است

چاپ روی نایلون و ملزومات

برای چاپ روی کیسه نایلون علاوه بر دستگاه چاپ سیلک روی نایلون به لوازم چاپ روی نایلون و رنگ مخصوص چاپ نایلون که همان رنگ پی وی سی است نیاز داریم رنگ pvc تقریبا حدود 90% از سطوح صاف را چاپ می زند بعضی از پارچه ها و تیشرت ها به رنگ اورینت نیاز دارند.

لوازم چاپ نایلون

مواد اولیه چاپ روی نایلون علاوه بر دستگاه چاپ نایلون شامل:

  • شابلون آماده چاپ 
  • کلیشه چاپ 
  • توری مخصوص چاپ 
  • کاردک 
  • کاغذ کالک
  • گیره چاپ و
  • لاک حساس دیازو می باشد.

کاغذ کالک برای پرینت طرح اماده چاپ مورد نیاز است.

رنگ چاپ نایلون

رنگ pvc هم که به آن مرکب چاپ میگویند برای چاپ نایلون مناسب است این رنگ بسیار سریع خشک میشود ضمن اینکه بسیار براق , شفاف و دارای چسبندگی خوبی است حلال این رنگ ؛ ریتاردر است.

09192510283

قیمت دستگاه چاپ نایلون

آموزش چاپ روی نایلون – ملزومات چاپ روی نایلون – یک سال گارانتی تعویض قطعات – از 850 هزار تا 1550000 تومان است. چاپ روی نایلون و پلاستیک تبلیغاتی را می توان جزء مشاغل پردرامد و کم هزینه دانست که برای راه اندازی کسب و کار کوچک و حتی شغل خانگی برای مردان و زنان مناسب است.

قیمت دستگاه چاپ روی نایلون

یک سال گارانتی تعویض قطعات از 850 هزار تا 1550000 تومان

برای خرید تماس بگیرید

09124526223

قیمت دستگاه چاپ روی نایلون

5.00 (100%) 5 votes

3.6/5 (10 دیدگاه)
4.1/5 (28 دیدگاه)
4.4/5 (23 دیدگاه)