خرید دستگاه مهرسازی

مناسب ترین راه خرید دستگاه مهرسازی با کیفیت و مطمئن مراجعه به شرکت ها و مراکز معتبر فروش دستگاه مهر سازی است که علاوه بر کیفیت دارای گارانتی معتبر و پشتیبانی دائمی بهمراه آموزش ساخت مهر رایگان باشند در خرید دستگاه مهر دقت نمایید که لامپ های یووی دستگاه مهر سازی از نوع مدادی نباشد لامپ های مدادی بسیار ضعیف تر و بی کیفیت تر از لامپ های یووی 33 سانتی ضخیم است دستگاه ساخت مهر از تعدادی لامپ مخصوص مهرسازی و بردهای دیجیتالی تشکیل شده که نور یووی لامپ ها ساخت مهر و چاپ طرح مهر روی ژلاتین را انجام میدهد.

لامپ مخصوص مهرسازی

لامپ مخصوص مهر سازی که به آن لامپ یووی ماوراء بنفش هم می گویند مثل لامپ مهتابی و سفید است اما وقتی روشن میشود نور آن آبی روشن است طول لامپ مهرسازی نباید از 30 سانتی متر کمتر باشد.لامپ های کوچک و قلمی 20 سانتی که برای دستگاه کاشت ناخن است و همچنین لامپ های آبی رنگ مدادی که برای تست اسکناس است برای مهرسازی مناسب نیست این لامپ ها کیفیت مهر ساخته شده را بسیار پایین می آورد.

انواع دستگاه مهرسازی

دستگاه مهر سازی در مدل های دستی و اتوماتیک تولید میشود که در شستشو و برجسته شدن مهر متفاوتند شستشوی ژلاتین با حلال ژلاتین شور در دستگاه مهرسازی دستی بصورت دستی و در دستگاه اتوماتیک مهرسازی بصورت کاملا اتوماتیک انجام می شود. در خرید دستگاه مهرسازی توجه به نکات مهم و کلیدی باعث ساخت مهری با کیفیت و ارزان میشود لامپ های یووی – طول لامپ ها و نوع لامپ های دستگاه مهرسازی بسیار مهم است پس از این نکات توجه به خرید مواد اولیه با کیفیت و پرینتر لیزری قوی هم مهم است.

ملزومات مورد نیاز مهرسازی

برای مهر سازی علاوه بر دستگاه مهر ساز به لوازم مهرسازی , پرینتر مهرسازی , کامپیوتر و نرم افزار طراحی مهر بهمراه نمونه طرح آماده مهرسازی نیاز است.

ملزومات مهر سازی شامل:

  • ژلاتین خام ژاپنی یا آلمانی 
  • کاغذ کالک 
  • اسپری مهرسازی راپید
  • چسب دوطرفه و انواع دسته مهر می باشد.

پشتیبانی دستگاه مهر سازی

یک سال گارانتی فول تعویض قطعات – آموزش مهر سازی– مواد مصرفی مهرسازی – پشتیبانی پس از فروش دائمی رایگان -قیمت دستگاه مهرسازی با یک سال گارانتی و لوازم مهرسازی از 350 هزار تا 4100 هزار تومان 09193519931

قیمت دستگاه مهرسازی

یک سال گارانتی فول تعویض قطعات از 350 هزار تا 4100 هزار تومان

برای خرید تماس بگیرید

09193519931    09124526223

خرید دستگاه مهرسازی

5.00 (100%) 5 votes

5/5 (3 دیدگاه)
5/5 (14 دیدگاه)
5/5 (13 دیدگاه)