دستگاه کلیشه سازی و مهرسازی

فروش انواع دستگاه کلیشه ساز و مهرساز با قابلیت ساخت انواع کلیشه های ژلاتینی و فلزی و همچنین ساخت انواع مهر ژلاتینی و مهر برجسته فلزی , بدون نیاز به تخصص و همراه آموزش کلیشه سازی ویدیویی و جزوه مخصوص مهر و کلیشه از 180 هزار تومان. با دستگاه کلیشه سازی براحتی می توان انواع:

  • کلیشه کارتن سازی 
  • کلیشه چاپ 
  • کلیشه تامپو 
  • کلیشه فلکسو
  • کلیشه ژلاتینی
  • طلاکوب را آماده نمود.

ضمن اینکه میتوان مانند مهرسازی های بزرگ در کمتر از 10 دقیقه انواع مهر ژلاتینی و مهر فلزی را ساخت و تحویل مشتری داد.

امکانات دستگاه کلیشه سازی

این دستگاه مهرسازی و کلیشه سازی قابلیت ساخت کلیشه چاپ سیلک برای چاپ روی سطوح صاف را نیز دارا میباشد چاپ روی مشماع و نایلکس و نایلون و چاپ روی تیشرت و شال و روسری وچاپ روی سی دی و شیشه و چوب از جمله کارایی های دستگاه میباشد.

طرزکاردستگاه

برای ساخت کلیشه ابتدا طرح آماده شده در کامپیوتر را روی کاغذ کالک پرینت میگیریم بعد طرح را با ژلاتین یا نایلوپرینت روی دستگاه کلیشه ساز قرار داده و نوردهی میکنیم سپس با حلال شستشو میدهیم تا برجسته شود , به همین سادگی کلیشه آماده میشود. برای ساخت کلیشه کارتن سازی, کلیشه دستگاه چاپ و مهر از ژلاتین و برای ساخت کلیشه طلاکوب و تامپو و مهرفلزی از نایلوپرینت استفاده می شود.

لوازم دستگاه کلیشه ساز

لامپ های ماوراء بنفش ژاپنی دستگاه کلیشه سازی باعث کیفیت بالای کار و همچنین سرعت و سادگی ساخت کلیشه و مهر میشود. تایمر فول دیجیتال دستگاه با ده حافظه اتوماتیک باعث سادگی کار و ذخیره تایم های پرکاربرد می گردد.آیینه ضد موج , نور بلک لایت را دو برابر می کند. بردهای دیجیتال روشن شدن دستگاه را سریعتر و سوسو زدن لامپ های دستگاه را از بین میبرد. روکش ضدآب و ضد خش و ضد اشعه جلوی نفوذآب را به دستگاه میگیرد ضمن اینکه جلوی نفوذ اشعه ماوراء بنفش را میگیرد.

پشتیبانی

دستگاه چندمنظوره مهرسازی و کلیشه سازی و چاپ سیلک با یکسال گارانتی و ده سال پشتیبانی فقط 270 هزار تومان.

اشانتیون های همرا دستگاه

آموزش کلیشه سازی و مهرسازی بهمراه دستگاه مهر و کلیشه ؛ یک سال گارانتی تعویض ؛ پشتیبانی پس از فروش دائمی ؛ نمونه طرح های اماده رایگان بهمراه دستگاه

09124526223

قیمت دستگاه کلیشه سازی

با یکسال گارانتی و ده سال پشتیبانی از 270 هزار تومان. با آموزش کلیشه سازی رایگان

برای خرید تماس بگیرید

09124526223

دستگاه کلیشه ساز

0.00 (0%) 0 votes

0/5 (0 دیدگاه)
5/5 (2 دیدگاه)
5/5 (2 دیدگاه)